jag fortsätter att gå utan att någonting se

Tar det lugnt i soffan med Sara och Dennis innan Big brother börjar. Huvudet värker, jag är proppmätt på mackor och trött så ögona blöder. Men jag ska inte klaga. Har haft en bra första dag i skolan med knappt nå lektioner. Långlunch med Moa och en skön eftermiddag hemma.

I morgon ska jag bara åka nerr för lite information inför onsdag. Men jag lär åka ner direkt på morgonen fast jag egentligen börjar efter 10, bara för dum-bussarna. Får väl va med på engelskan eller nått :p
Efter skolan drar jag hit till vikarbyn för att hämta mina grejer och sen direkt ner igen för att fixa utväxten (!).
Sen blir det packa packa packa och kolla att sovsäckarna är i bra skick osv. PLUS att jag måste skriva förberedelser för redovisningen som är på onsdag morgon. Kommer inte ha en lugn kväll!




Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

några planer inför morgondagen? :)

2012-05-29 @ 21:24:04
URL: http://fotokobran.se

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0