early in the morning

Vaknade och trodde jag hade försovit mig för att klockan inte ringt eller nått. Kollade mobilen och den står på 05.04... Sen kunde jag inte somna om så passar på att blogga lite i stället. Behöver ju inte göra mig i ordning för än om en timme.

Igår hade jag inte tid för datorn alss. Var ute i solen hela dagen med familjen och hade det mysigt. Vi åt lite tårta också för att fira mors dag. ♥
På kvällen åkte jag till vikarbyn och där blev det pizza och Big brother-kväll. På söndag är det finaaal!!


Erik tyckte verkligen om tårtan, (utom "skalet" som var marsipan ;p)









Sommar = rabarber och socker, så jäkla gott!


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0