maj maj måne

Superhärligt väder igår, därav ingen uppis. Men nu har jag hittat till datorn igen.
Två dagars praktik har gått och jag trivs rätt bra. Roliga barn och rätt bra tider. Ska inte klaga!
Har även fixat så att jag får vara på dagiset vecka 20-21 också! Känns jätte bra eftersom att jag ville vara där från början.

I morgon blir det praktik till tre och sen hämtar jag upp Erik på dagis så tar vi bussen direkt ner till Rättvik för att möta upp mamma på marknaden, som håller på hela helgen. Och på kvällen sticker jag hem till Dennis och Sara.
Får se om jag hinner blogga nått i morgon, ska förska hinna med ett inlägg iaf!


kan inte bestämma mig för vad jag tycker om bilden, men ni får den ändå :)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0