HALLOWEEN 2012

Jag hann faktiskt inte ta några riktiga bilder på dräkten och så på kvällen (så glömde vi bort det också hehe). Men lite bilder har jag i alla fall, halvbra och dåliga ;) Som ni kanske ser så är jag en (kortare)verision av rödluvan :)
 
Vi hade i alla fall en kalaskväll! Började med att göra mig i ordning hos farmor sen drog jag ner till Paulina och Jocke och "förfestade" lite innan vi mötte upp Emma, fixade det sista och drog på bowlingen. Kom dit fem över elva så vi fick betala fullpris, för fem ynka minuter... Men skitsamma, kvällen blev itne så dyr ändå, utom dräkte haha. Vi träffade i alla fall på Felicia och gänget där inne och massa annat folk också så klart! Det var så kul att nästan alla var utklädda!
Dagen efter var däremot inte lika kul. Mpdde inte bra alls. Självförvållat.
 
HÄR finns Rättvik Bowling & Krog's bilder från kvällen!
 


lite pösig i ryggen då den var lite stor, men inget som störde så mycket :)


detlajer

Jocke och Paulina

 
snor några från paulina också

kört för Emma när rödluvan(jag) hittar kniven!


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0