jag kan inte förstå att det här är slutet

Sitter i vardagrummet och gråter en skvätt igen. Det här är en av dom värsta dagarna jag varit med om, och morgondagen blir värre. Vi tog idag beslutet om att våran 12-åriga hund Adina imorgon ska lämna oss och få må bättre i himlen.
 
Helt ofattbart att det här är sista kvällen-natten-morgonen med dig efter 12 år tillsammans. Det är med massor av tårar vi tar beslutet att skicka dig vidare till något bättre. Jag kommer aldrig glömma den dagen jag som sexåring fick se dig för första gången. När mamma kom till skolan för att hämta mig och min bror med en överaskning i bilen. Den bästa överaskningen vi kunde fått.
Adina jag älskar dig ♥
 
 
 
nu förstår ni varför jag var ledsen tidigare idag, och ni på Rättviksskolan förstår kanske varför jag kom dit och storbölade hos mamma inför halv skolan.

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0