lördag med saknad vän

Har tänkt att skriva till er flera gånger både igår och idag, men när jag väl ska till och logga in känns det inte kul och jag vill inte skriva nått roligt. Tappade lusten lite efter allt under veckan. Det är fortfarande svårt att förstå att det har hänt. Lite bloggtorka fick det faktiskt så lov att bli.
 
Idag åkte jag i alla fall ner till Rättvik vid 11 och sen mötte jag upp Maja på resecentrum vif halv 1 när hon kom från Falun, sen drog vi hem till henne några timmar innan vi tog en promenad ner till Rättvik och åt på Big Street, efter många om och men. Gick in dit, fanns inga bord men vi fick äta i baren om vi ville fast vi gick därifrån och skulle äta på Sjövillan istället (bara vi och en till där! :o) men när vi kollat på menyn ett tag bestämde vi oss för att det inte fanns nått för oss och det var dessutom jävligt dyrt det som var gott, så vi ljög ihop en historia om att jag fick ett telefonsamtal (lådsasprata i mobilen.....) och att vi fick så lov att gå, haha wtf!? Så gick vi till ett annat ställe och kollade men det var inte så mkt på menyn så vi gick ut och kollade priser på bowlingens restaurang och kom fram till att vi inte orkade gå dit så då hamna vi till slut på Biggan och barbordet igen, efter 45 minuter av matletande. Och vi gjorde bort oss på alla ställena. Helt otroligt att jag alltid lyckas med sånt här! Det hela slutade i alla fall med massa skratt! Tack för en bra och knäpp dag, det var vad jag behövde :) ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha ja galet var det.. Tack själv du för en trevlig kväll! :) <3

2012-11-25 @ 13:14:18

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0