miss my long hair

Och där var svenskan inlämnad. 13.49 timmar lyssnade av boken. Okej lite ljug, jag hoppade nån timme i slutet hehe. Nu är det klart i alla fall.
 
Dennis, Sara och hennes dotter kom upp på lite fika såhär på fars dag. Trevligt :)
 
Jag sitter och funderar på hur jag ska göra med mitt hår. Jag och mina hårproblem jämt! Men nu vill jag verkligen ha långt hår igen känner jag. Saknar det lite faktiskt och om jag ska spara ut det igen (vilket jag är väldigt inne på nu) så ska jag ta mer hand om det än förra gången. Haha igår ville jag klippa upp det mer och göra det kortare och idag är det såhär. Men vi får se hur länge det håller att spara den här gången isåfall!
 
Förra nyår, nån månad innan jag klippte av mig det! (tjockisTV^^)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0