Sexton +

Kvällen/natten var jättekul men idag får man ta smällen haha. Bakis är jag i alla fall inte men trött som jag vet inte vad. Kvällen började hemma hos Emma med tjejerna sen drog vi ner till Rättvik vid halv 10. Mycket folk där inne och vi träffade på massa vänner och "bekanta". Men det känns verkligen att man har vuxit ifrån sexton + lite när man är van att gå på krogen och så. Man var ju liksom bland dom äldsta där också haha. Men det var kul i alla fall, att göra nått annat som omväxling! :p
"Hemma" vid 3 inatt och jag och Jackie kom upp ur sängen halv 1 idag sen kom pappa och hämtade mig vid 2 typ. Så jäkla skönt att vara hemma och ha duschat och allt. Mamma håller på med supergott kött också vilket ska bli underbart att äta då jag inte ätit riktigt mat sen lunchen i skolan igår.
 
bilder från igår :)
Tagit på mig myskläder som jag ska bo i resten av helgen!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0