sjuk -.-

Har inte hänt nått speciellt idag, sovit och slappat typ, och en sväng till Rättvik med pappa. Är jätteförkyld och trött i hela kroppen, tror inte det blir nån praktik idag, dom vill nog ändå inte ha dit mig om jag är så förkyld. Nu när jag äntligen fått vara frisk nån månad liksom...
Är inte liiite avis på folket som skriver om SHM på facebook. Ville ju också se dom ju!! Hade varit jäkligt awesome.
 
Jag saknar våran älskade vovve och jag jag saknar en vän som har gett mig en del minnen att minnas, som jag blir glad för att minnas och ledsen för att jag så himla gärna vill ha mer av det. Saknar flera personer men ibland är det ju bara en som sitter fast i huvudet.
 
Och så saknar jag mitt långa hår lite också! :p
 
På tal om det så måste jag beställa en tid för att klippa och fixa utväxten igen!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0