U smile

Är fortfarande jättetrött. Somnade inte förän 12 inatt fast jag egentligen kunde lagt mig vid 7. Men jag mådde så jävla illa! Sitter i alla fall hemma med Lillebror nu som jag hämtade på dagis för en stund sen. Vi väntar på mamma och pappa. Äntligen kommer pappa hem igen :)
Skoldagen var ju inte direkt jobbig då vi kollade på film (Låt den rätte komma in) och sen slutade vi.
Drog ner till mammas jobb en jättesnabbis innan jag mötte upp min bror så fixade vi en grej innan jag hängde med han till Erkut. Var så avundsjuk på hans pizza och jätteglad när han inte orkade äta upp den haha ;)
Umgicks lite i Rättvik sen tog jag bussen hem hit.
Måste ta och titta på Zlatans snygga omtalade mål sen också :p
 
Nu är det bara morgondagen kvar i skolan innan två veckors praktik :)
 
 
 
några bilder jag tog idag

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0