dumma rubriker

Hatar att komma på rubriker till vissa inlägg!
I alla fall, pappa håller på att snickra lite i källaren och mamma tränar. Erik är i källaren och är hur nyfiken som helst på pappas arbete. Våran lilla snickare <3 Hoppas papi vill sätta upp min vägglampa på väggen ikväll. Köpte den liksom i vintras så känner att det kanske är dags nu...
Jag tänkte se på film nummer 7 av American Pie idag. Men det står att det inte finns tillräckligt med utrymme på mina usbminnen fast att det är typ gig över?? Och filmen ligger på 1.4 liksom... Så nu kan jag itne koppla in det i hemmabiosystemet och då blir det inte lika bra. fuck that.
 
Tidsfördriv på bussen till Falustad (Another Cinderella Story)
 
Såg den här finigen inne på gina också, djup i ryggen är den. Men lite för öppna ärmar för mig då den var öppen ner till där jag har handen på bilden... Så den fick stanna kvar! (vilket bara var bra för mina stackars plnbok)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0