Härlig dag

Vi har varit ute med hundarna i flera timmar på gåren och en promenad. 15 cm snö minst har det kommit hos oss sen inatt. Helt sjukt ju, det är inte ens November liksom?

Så har jag färgat håret på mamma och det blev lite färg över så vi fyllde på min dip dye med den. Det var verkligen på håret att färgen räckte. Det blev inte riktigt lika mörkt som förra gången, men mörkare i alla fall. Skönt att få det fixat :)
 
Har även skrivit ett intro och mellanspel på låten, men det kan ändras med tiden :)
 
 
 
 
Dagens middag - Västerbottenlax med västerbottenost och lite annat grejs på :) Supergott!!
Och så gjorde vi en god potatisblandning som vi skickade in i ugnen också.

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0