skola...

Sitter i bibblan i skolan och håller på med powerpointen till naturkunskapen. Typ alla i klassen har dragit hem och jobbat men jag har ju utvecklingssamtal klockan 3 så jag får väl sitta kvar. Lite sugigt... Men jag blir ju kanske klar då i alla fall. Vill inte ha naturkunskap! Jävla kurs...
Och jag orkar inte med skolan. Pluggpluggplugg, prov, redovisningar och recension, allt till nästa vecka. Kill me. I helgen ska jag tänka på lite anant ialla fall. Jag och Paulina planerar en relativt gratis utång på bowlingens nattklubb då. Det är ju fri entré... Skönt att slippa skolan och få släppa loss lite ;)
 
Sorry för dålig update igår men jag orkade inte lägga över bilder och grejer på datorn så det fick bli det lilla inlägg som det blev. Men ikväll är jag hemma själv med Lillebror igen precis som igår när mamma tränar (pappa är ju i Uppsala..) så jag kan ju slänga in nått inlägg då igen.
 
Nej nu ska jag väl sätta igång, pusshej
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0