bildbomb (halvt) från i lördags!

I lördags blev det ju alltså en utgång med Emma och Carro. Förfest med cider och hemma gjord rosa pantern. måste säga att vi lyckades bra med drinkarna! Lite fix och kul innan vi drog ner till bowlingen och gick in på nattklubben, där vi hade en väldigt bra kväll! :)
Efter det slutade träffade vi lite folk och en Dj utanför och sen blev jag och Carro meddragna på trevlig efterfest i Backa. Alla förutom vi två åkte hem vid typ 5 och vi somnade typ 6. Och inte sov jag mycket heller haha. Typ två timmar eller nått ;) Sen fick vi gå ner till Rättvik på eftermiddagen därifrån... Raka vägen till Sibylla för mat! Asgott då jag inte hade ätit på 24 timmar+ !
 
 
 
våra hemmagjorda god rosa panters
 
Emma leker bartender ;)
 
 
Rökpaus!
 
 
"fattar inte hur jag vågar sträcka ut mobilen och ta kort tre vånigar uppifrån" sa jag. herregud...
 
 
 
 
 
 
 
inne på nattklubben :)
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0