Det är lördag Emma

Vaknade 20 över 6 imorse och tänke ba neeeeej! Måste gå upp om 10 min och varför har inte klockan ringt? Tänkte att jag stängt av den av att jag drömt som vanligt när den ringde men sen kom jag på att det är ju lördag! SÅ SKÖNT.
 
När jag vaknade för andra gången myste och busade jag lite med vovven i sängen innan jag gick upp och gjorde bananpannkaka med grädde och blåbär. Blev så sjukt mätt! Även om det bara är två ägg och en banan man gör det på så blir man mättare när man blandar ihop allt och steker än om man ätit allt separat. Hur kan det bli så egentligen?
 
Skit samma. Har duschat för ett tag sen så nu ska jag kolla lite på Pretty little liars innan jag sminkar mig och packar iordning för att åka till Falun ikväll.
 
Väntar på att bli klappad. Min hund har verkligen sin stil när det gäller att sitta.. haha

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0