Igår & Idag

Har bosatt mig framför tv'n resten av kvällen och kollar på en film, this means war. Har sett den förut men det finns inget bättre ändå på burken just nu. Jag och min vovve är själva i huset inatt. Mörkrädd som man är så har jag förberett mig väl för att slippa gå upp på övervåningen eller ner i källaren. Kanske ska skippa Det okända idag i alla fall...

Igår blev det i alla fall utgång med Lina och Miranda och det blev en lyckad kväll trots ett lite skumt avslut höhö.
Slaggade hos en kompis och kom till farmor vid tre i eftermiddags kanske.
Snacka om att jag var tom i magen när jag kom hem. Mer än ett helt dygn utan mat är inte vad min mage är van vid. Borde väl ta nått att äta nu igen men vet inte vad jag är sugen på, förutom en stor pizza med massa kebab. ( ! ) En tekopp där duga så länge. Blablabla... hoppas ni haft en bra påsk!

Invigde min nya superrosa top igår kväll också. Enkel men rätt najs ändå :p





Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0