Jag är din sanning som berättar lögner...

Klev upp vid halv 9 idag ch gjorde mig i ordning innan jag stack till salongen och fick hårelt blekt och kippt av Frida. Good bye utväxt!
Hade en och en halvtimme tills bussen gick hem så jag skulle kolla lite praktik och sommarjobb men ingen var ju där så det sög ju. Satt mig på fricks och tog en lätt lunch (supergod macka med gurkmajonäs och köttbullar på + kaffe) Sen blev det en promenad och och lite mys i solen.
 
Hemma höll dom på att städa bilen och så där så jag fick väl tvätta den utvändigt med pappa sen. Finfin blev den nu! Nu ser man ju till och med att den är silvrig.
Nu väntar på att maten sak bli klar för nu är jag superhungrig.
 
Det blir ingen träning idag för jag börjar känna mig lite förkyld och då kanske inte ett core-pass är det smartaste. Fan... Tur att jag körde på en extra haltimme igår i alla fall!
 
Håret blir bara ljusare för varje gång. Och nu tog vi en ritkigt toning över blekningen som gör att det kalla sitter bättre. Har nog bättre bilder på mobilen som ni kanske kan få sen ^^

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0