so tired of this shit, do something !

Första gången jag bloggar från datorn på en vecka. Första gången jag sitter vid datorn med internet på en vecka också. Siiick. Därav dålig uppdatering..
 
Är i alla fall hos farmor nu och ska snart lägga mig och sova. Är så sjukt trött.
Åkte till koppjärk och körde ett pass ikväll. Första gången på en vecka där med (?) Allt hände i onsdags tror jag...
Passet var som vanligt en timme, sen gick jag in på gymmet en halvtimme och tränade lite armar och körde lite på corsstrainern. Så "lite lätt" trött nudå.
Hoppas på att kunna åka ner på ett core-pass imorgon.
 
Hade gött!
 
bjuder på en INTE-OK bild från instagram
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0