sol vind och vatten

Sjukt härligt väder idag, eller hur? Och nu på kvällen har det slutat att blåsa också. Så skönt.

Var i skolan till halv 11 idag sen gick jag och Paulina till Erkut och unnade oss en varsin kebabtallrik. Var ashungrig.
När jag kom hem var jag astrött men tog ändå en promenad med vovven. sjukt varmt! Sen när jag skulle försöka sitta mot husväggen i solen och koppla av, så väljer alla jävla flugor att börjar para sig just vid den dörren jag sitter, ovanför mitt huvud! Drygt! Till slut orkade jag inte mer så sprang in efter flugsmällaren. tror jag slog 20-30 flugor.

Nu sitter jag i alla fall på bussen hem till Dennis och Sara och ska sova där :)









Så här såg mordvapnet ut :))

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0