Tuesday

Sitter hos min bror och kollar på Maria Wern. Blir att sova här inatt och deras vovve har fått valpar idag också, sjukt gulliga! Så dom ligger i valplådan och låter i ett rum haha.
 
Var till Falun och köpte mig ett par vita converse idag också, behövde verkligen nya! Dom andra två paren är helt slutgådda. Mina rödisar :(
Men jag ska gå med dom nya inne ett tag och gå in dom lite för dom kändes lite trånga, men en halv stl. större var alldeles för stora. Jag och mina skoproblem... Får hoppas att jag inte behöver lämna tillbaka dom bara.
 
Skitsamma, puss och gonatt :)
 
 
 
Hade knappt fått i mig nån mat under dagen så när mamma kom hem blev det god middag bestående av fisk, stekta rotfrukter typ och kokt ägg, mums^^
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0