Att skriva tal!?

Är fan inte lätt alltså!
God morgon! Eller goddag. Jag vaknade vid 9, gick upp och tog lite frukost och sen kröp jag ner i sängen framför ett avsnitt av One tree hill. Sitter fortafande kvar och har nu hållt på att försöka få ihop ett tal till Sara och Dennis bröllop som jag är tvingad att hålla. Usch och fy! I två timmar har jag suttit med det är här och kollat igenom runt 30 sidor på internet samt youtubeklipp. Och inte för än nu, NU hittade jag en liten dikt som jag kan ha med i talet. Så nu har jag tre egna meningar och en kort liten dikt. Hur ska detta gå!? Jag får fortsätta med det sen för nu är det kaos i mitt huvud igen...
 
Igår skulle vi käka tacos men det var ju en viss pappa i huset (finns förövrig bara en pappa ;p) som glömt handla så det fick bli varma mackor med köttfärsrörs på istället. Å herregud så gott det var!
 
Hade tänkt att sova hemma inatt men Min förmiddag blev inställd i skolan imorgon och jag börjar 2 så då går det en buss från Öja som passar perfekt. Så får väl joina deras soffa inatt ändå då.
 
 
 
Btw så hittade jag en otroligt ful tomat hemma igår som kom från vårat egna lilla växthus. Den var också svår att skära i då den där gröna grejen uppepå tomaten gick genom hema mittendelen så det blev ju ändå inte mycket kvar av den. Fett ful!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0