Då var sommarlovet avslutat.

Å herre vad skönt det var att lägga sig i sängen! Har nyss gjort iordning lite inför skolstarten imorgon. Annars har jag varit hemma själv med Lillebror fram till 9 nu på kvällen medans mamma tränade. Erik kollade på Bamse fram till Idol började. Så kul att det har börjat igen tycker jag. (Idol alltså^^')
 
Det känns förövrigt förjävligt att mitt sista sommarlov någonsin är slut nu och skolan drar igång. Men det ska bli jättekul att träffa alla igen (dom som är kvar iaf!) och rätt skönt att få in lite rutiner. Nu är VI studenter.
 
En redig kvällsmat bestående av Fil med banan, blåbär och lite rågflingor. Men även om jag verkligen älskar blåbär tycker jag dock att det är bättre utan blåbär till det här.
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0