Faludag

Som ni ser i förra inlägget har jag varit iväg på lite shopping idag. Jag åkte till Falun och skulle egetligen bara köpta underkläder för det var ett måste, och kanske ett linne också meeen som alltid så kan jag inte hålla mig. Fyyy! Men jag ångrar i alla fall inget av de övriga köpen ^^) Det svider dock rätt bra i plånboken. Får leva fattigt i två veckor nu istället. Men sen kommer min första lön!
 
Så har trevlig var bussresan hem.. Bilden ljuger lite för det var ju inte så mörkt ute men.
 


Missan var helt galen förut och anföll mig och mina stackars händer och hängde sig verkligen kvar när man skulle få bort henne men nu ligger hon i alla fall i knät och är lugn. Tigerkatten!
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0