Lördag

Gomorron! Eller god förmiddag kanske det blir. Tagit sovmorgon och kollat på ett avsnitt av OTH nyss.
Nu får det blir lite träning och en skön dusch på det.
 
 
Tunnbröd-rulle och en cider satt fint en jobbig kväll helt själv hemma.
 
Tog en lite blöt men skön promenad med hunden sent på kvällen.


Sen fick man mysig sällskap av båda djuren i sängen. Myys
 
 
Fast där kan man inte sova, det händer mycket med datorn med katten i farten!


Sen blev hon ju såklart pigg igen och attackerade mina stackars händer för att sen anfalla Tessans svans. Inte så lite heller! Tessan kröp bara längre och längre upp mot mitt huvud och såg helt moloken ut..
 
 
Det slutade med att jag och vovven blev själva i sängen i alla fall. Det var nog bäst så haha.

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0