Ny vecka

Ligger i min säng och med musik och ska kolla på lite one tree hill snart, men först tänkte jag komma in och säga hej till er! Idag har jag btw varit på jättebra humör! Förutom ett midre bra uppvaknade.
 
Idag gick jag upp 8 fast jag kunde sovt till typ 12 om jag hade velat? Aja, skulle kolla på OTH men då funka inte internet så då blev jag sur så jag gick å duscha och sminkade mig istället. Men då fick man ju det gjort i alla fall!
Sen åkte jag och sara och Dennis ner till Rättvik för att skriva ut programmet till kvällen på bröllopet. Så jag och Dennis har vikt ihop 100 stycken eller jag vek nog 70 och Dennus 30. Han var ju så jäkla seg! ;) Skit samma,
sen tog vi en pizza till lunch i alla fall och sen var det dags för mig att släpa arslet till skolan för en lektion.
 
Nu på kvällen har jag och Erik varit hemma själva medan mamma tränade så Erik kollade på Bamse och jag lyssnade på musik sen blev det äppelkaka (mums! och fyy...) till Idol. Vad pinsamt dåliga dom var idag! Inte mycket för världen. Men det är klart, det var ju Alexander Bards hemstad.. ;)
 
Gonatt
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0