Skinny-dipping

Jag åkte med Sara och Dennis tillbaka till dom ändå igår kväll. Vi kollade på en film och lite sånt.
 
Idag gick vi upp vid 8, käka frukost och gjorde i ordning lite där hemma sen skulle dom till Borlänge på kräftskiva hos Saras moster. Så pappa plockade upp mig i Rättvik så har jag bara kollat one tree hill och tagit det lignt på förmiddagen. Sen tog ajg cykeln och åkte upp till stugan i Ensen och satt på bryggan lite och så tog ajg faktiskt ett dopp och simmade lite. Så otroligt uppfriskande! Det var 19 grader i vattnet nu men det är rätt skönt ändå.
 
Sen har jag bara kollat på mer One tree hill och tagit en promenad med Tessan i nedre byn och lite sånt där.
Kan inte koppla bort alla känslor och helt plötsligt bara brister det. Så himla jobbigt och jag orkar inte det här. Så det har varit skönt att få tagit det lugnt idag.
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0