Veckans horoskop

KRÄFTAN
vecka 35
Ska man utnämna en vinnare i kärlek så kan det vara just du som blir segraren. Det är ditt så positivt härliga sätt som är grund för detta med framgång i kärlek. En härlig vecka för att ta initiativ har du nu. Tro på att just du själv kan lyckas med att få lycka i arbete med dina egna idéer. Bra kondition ska du ha och vara vid god vigör. Nu kan du få fin utdelning i nästan allt. Det verkar som om du har fina chanser till extra pengar. En tipsrad ska vara ditt bästa val för att få vinst till din börs.
Lyckotal: 3, 13, 18, 38, 39, 45, 47
Bästa lyckotal: 3
 
Varje vecka brukar jag gå in och kolla mitt horoskop i expressen. Det är så kul med sånt där tycker jag!
 
Klicka HÄR för att komma dit.

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0