workout

Hej på er! Nu sitter jag i köket och äter lite kyckling och grönsaker från igår. Mumsigt.
Har nyss duschat efter ett rent ut sagt mördande träningspass. Plågade mig på cykeln runt halva sjön i 30 graders sol och det var så himla dålig luft bakom sjön. La mig mitt på grusvägen en minut för att inte kräkas. Sen var det bara upp och köra på hem igen. Fyfan vad trött jag var!
Hällde i mig vatten och skulle sen gå och hämta posten med vovven för att varva ner benen lite och dom bar mig knappt ner för infarten asså. Sen körde jag på det jag orkade med hantlarna så att armarna fick tränas också. Så nu är jag helt färdig! Men det känns förjävla bra också för jag har inte tränat sen Maj (?). Cyklade och lyfte lite igår också men det var i en betydligt mildare form.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0