2013

Tar väl och gör den där listan alla håller på med just nu...



 Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Åkte till varmare breddgrader till exempel. Körde bil "på riktigt".

Höll du några av dina nyårslöften? 
Jag hade som löfte att ta tag i saker även om det inte känns bra, vilket jag inte alltid gjort så det är ett nej. Hade även som löfte att verkligen köra igång med träningen på riktigt vilket jag även gjorde i några månader tills jag träffade kärleken. Så det blir ett halvt hållet nyårslöfte.


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

En gammal kompis blev mamma nu på julafton :)

Dog någon som stod dig nära?
Nej som tur är.

Vilka länder besökte du?
Spanien - Gran Canaria. Underbart!

Är det något du saknar år 2013 som du vill ha år 2014? 
Nej det kan jag inte säga. Det hände så mycket det här året! Förra nyår känns som ett helt annat liv sen!! Mycket bra hände men det övergick i ett helvete sen under det senaste halvåret. Men jag hade även en otroligt bra period under 2013..

Vilket/vilka datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
14/4 & 6/7. Även några datum däremellan men dom två är nog de starkaste. Ett bra och ett dåligt!

Största misstaget? 
Att jag inte räckte till..

Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Ja, åkte på streptokocker vid nyår och gick på antibiotika. Sen dubbel urinvägsinfektion i nästan hela juli månad som höll på att gå upp i njurarna vilket ledde till två nya penicillinkurer. Drygt som tusan.

Bästa köpet/köpen?
Vet inte. Men det är skönt att ha en mobil som fungerar i princip felfritt, vilket min förra inte gjorde. Så det var ett bra köp!


Gjorde någonting dig riktigt glad? 

Att träffa personen som gjorde mig glad så det ibland gjorde ont...

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013? 
Freight train, Wake me up är dom jag kommer minnas mest.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och. Under en period var jag gladare än vad jag kan minnas. Sen hade jag även korta depressioner. Så det är verkligen både och!

Vad önskar du att du gjort mer?
Vad som än gjort att mna räckt till!


Vad önskar du att du gjort mindre?

Jag vet inte. Man ångrar ju oftast saker man inte gjorde, än saker man faktiskt gjorde.


Blev du kär i år? 

Ja det blev jag.

Favoritprogram på TV?
Jag vet inte. Har inte kollat på tv alls lika mycket som förut.


Bästa boken du läste i år? 

Mellan liv och död & Livet utan Amy som jag läste nu när ajg var sjuk. Men dom har jag ju läst förr.

Största musikaliska upptäckten?
Ojj! Ingen aning. Lyssnar på så otroligt mycket så det vet jag inte.

Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag var hemma med familjen. Farföräldrarna kom och även Sara och Dennis. Hade en helt ok dag.

Hur skulle du beskriva din stil i år? 
Klädmässigt väldigt olika. Personlighetsmässigt positiv och glad, men även negativ till det mesta ibland.

Vad fick dig att må bra? 
Den person jag fick spendera våren och halva sommaren med, mina närmaste vänner och allt vi gjorde!

Vem saknade du?
Samma person som gjorde mig glad.

De bästa nya människorna du träffade?
Träffade många nya bra människor faktiskt! :) Men den bästa får nog ändå bli Fredrik.

Planer för 2014?
Gå vidare i livet.. Och ta STUDENTEN! Och därefter flytta hemifrån.


En bild säger mer än tusen ord på nån sketen lista!
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0