27 December

Igår åkte jag, Dennis och Sara till Mora en sväng och skulle kolla på kläder och lite sånt på mellandagsrean men det blev typ in och sen ut ur affärerna lika fort igen. Så sjuuukt mycket folk. Orkar inte köa. Får åka iväg när det har lugnat ner sig lite. Så min shopping blev bara ny nässpray och en ny hostmedicin. Väl behövligt i alla fall ;) Första natten jag inte legat och hostat ihjäl mig på braaa länge. Skönt som faaan!
 
Sov i alla fall hos dom inatt och ahde min vovve med mig också :) Vi hade hockey kväll med först Leksand-AIK och Leksand vann. Såååå jävla skönt. Alltid lika kul att slå dom. Bara för att liksom ;)
Sen blev det Jvm-matchen som Sverige spelade mot Schweiz. Vi vann! Dubbelt upp denna hockeykväll. Riktigt rolig hockey fick vi se igår. Inte bara för att båda våra lag vann utan också för att det var sjukt bra matcher också! :)
 
Idag kollade jag och Sara på Coyote Ugly när vi käkat frukost sen åkte vi hem hit och nu sitter jag i soffan och har kollat på Lejonkungen 1 två gånger på raken med Erik. Samma film om och om igen haha.
 

Sara & Bella myser
 
Tessan <3
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0