Fredags"mys"

Förfest i kollegans mormors (eller vem fan de nu var) lägenhet, sedan middag och sen vidare för bowling. Fin frdagskväll! Eller juste det var ju inte min de var pappas kväll. Hoppas han har det kul!
Själv har jag haft täcket i soffan hela dagen vilket jag fortsätter med och lite fil som fredagsmys. Sjukling.
 
Har tänkt att skriva flera gånger idag men sen tänkt, vad fan ska jag  skriva egentligen? Är sjuk och har inte varit på praktiken idag, vilket jag tänkt vara. Skönt att slippa göra sig i ordning osv på morgonen. Mindre skönt att det berodde på att man mådde illa som fan och trodde att jag skulle kräkas hela morgonen (har dock sluppit det) samt ont i kroppen. Nu är det bättre och illamåendet kommer i vågor. Hade världens huvudvärk förut också men den är också bättre nu.
 
Pappa är som sagt på fest och jag å mamma har kollat på Idol-finalen och jag som hejjat på Elin hela vägen (av dom få avsnitt jag sett) tycker faktiskt nästan att Kevin var bättre idag. Hugget som stucket men jag tycker nog fan att Elin ska vinna med tanke på hennes tidigare framträdanden :)
 
De där var en bra tid i livet..
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0