It doesn't matter where you are, to me that's home

Snö, snö, snö. Det är sjukt vad mycket snö det hann komma på ett dygn! Första snön kom i förrgår. Men jag var ute och kände den under skosulorna för första gången idag. Jag mår bättre idag och har faktiskt lämnat gården en sväng också. Körde för första gången bil i snöhalka och med pappa på passagerarsidan för första gånen också. Men vi överlevde snön och det gick faktiskt rätt bra!

Har nyss kollat på Something borrowed på fyran (reklamkanalen*) och innan det såg vi på så mycket bättre, eller jag och Erik satt i soffan och kollade på monstertrycks på datorn istället ;)



Mamma bakade morotsbröd idag. Med yoghurt i? Ska smaka på det imorgon tänkte jag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0