sjuksomfan

Klockan är typ halv ett och jag är astrött och assjuk. Har tagit tre alvedon idag och huvudet värker ändå, halsen gör jätte ont och är irriterad och "mjuka gommen" gör ont av förkylningen i näsan och ryggen värker hur jag än ligger. Vad är det för jävla förkylning man åkt på??
 
Har nyss kollat på Wallander - Steget efter: Trodde jag sett den men det hade ajg tydligen inte för det är "gamla" Kurt Wallander i den filmer och han är inte lika bra tycker jag men det var en bra film ändå faktiskt! :)
 
hörs imorgon
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cajsa

då kan vi ju kurera tillsammans...är också sjukt. :(

2013-12-15 @ 13:54:13
URL: http://cjssong.se

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0