tisdag - julklappen 2013

Sitter i skolan och ska försöka ta tag i det sista plugget inför provet som är tre. Har nyss varit och pratat om prövningen jag ska göra i estetisk verksamhet. Det verkar vara nått jag gör på en dag. Chill! Jag ska fixa med bilder på datorn vilket är något jag tycker om att göra annars också så det ska nog gå bra! :)

Annars har det väl varit innebandy hela dagen. Jag och Moa har suttit i sekretariatet i två timmar och sen kollat. Får se om jag kollar lite efter provet också eller om jag åker hem.

Har hostat som en idiot inatt och imorse och halsmandlarna är fan inte roliga alltså. Men just nu känns det lite bättre i alla fall.

Hörs sen







Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0