Torsdag

Hej på er! Hur mår ni? Jag börjar i alla fall att må jäkligt illa emellanåt. Jag som nästan började tro att jag skulle slippa magsjukan som familjen har haft! Jag kan ju fortfarande hoppas på det i alla fall... VILL INTE!
 
Idag klev jag inte ur sängen för än halv 12. SÅ SKÖNT! Blev en god blåbärsgröt idag igen och lite OTH i soffan. Ovanligt? Nej, men bra ändå. Det är en vana jag gillar.
 
Igår fick jag upp lite julpynt på rummet i alla fall. Men jag har dock ingen lust att ha röda gardiner så min svarta fick sitta kvar heheh ^^ Tänk att man kan gå från att vara så galen **Fullkomligt hoppölös** med allt pynt och skräp till så otroligt lite. Men övriga huset är rött och mysigt :)
 
 
 
 
 
Jag och Erik kollade på Ice Age 3 igår förs första gången och den avr faktiskt bra :) Nu väntar vi på att få se 4an ;) Barnfilm är ju lite mysigt ibland!
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0