Uppesittarkväll

Har haft uppesittarkväll med familjen och haft et riktigt mysigt! Jag och mamma var dom som höll ut hela bingolottos program. Inte för att vi spelar bingo, men det var väldigt mysigt att se det ändå ikväll. Men nu är det dags att sova, klockan är ju ändå halv ett på natten. Nattinatt!
 
Och föresten, God jul!

Pappa lyckades kortsluta ljusslingan när ett ljus inte funka, så allt slocknade. Så nu blev det en utomhusslinga, funkar det med! Med lite snea ljus och sådär. Men det har sin cham det också ;)

Våran supergoda julskinka! Kan äta ihjäl mig på det alltså. Som ni ser så öppnade den sig lite i ugnen och ja, jag vet vad det ser ut som.... Men det behöver man ju kanske inte tänka på...



Uppesittarkväll á la familjen Hansson. Riktigt med julgott!!

Gjorde en nejlika-apelsin idag också. Mamma tycker att det luktar så gott så gjorde en till henne. Dom är ju fina också tycker jag :)
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0