Hårtorks-incident

Har nyss sett ett till avsnitt av one tree Hill. Tänkte kolla mer men det funkade inte riktigt som jag ville så..

Måste bara säga nått som hände nu ikväll. Jag stod och fönade håret som vanligt när hårfönen plötslig gav ifrån sig en riktig jävla smäll! Samtidigt som den lyste upp helt rödgult i vardagsrummet som allt annat dessutom slocknade i.
Skitläskigt att det hände i handen precis vid mitt huvud.
Blev helt skakis och mamma tyckte att det började lukta bränt ända upp till övervåningen men det vara inte fönen som luktade så jag blev faktisk lite rädd men pappa fixade med proppar och säkringen och sen funkade allt igen så det var väl lugnt i alla fall.
Fönen kommer jag slänga så klart och det dröjer nog innan jag vågar köpa nån ny haha. Det känns inte som att jag kommer våga föna håret hemma på ett tag...

Den här var det i alla fall och den har alltid funkat riktigt bra, tills nu.



Och det kommer inte bli en lika dan nästa gång kan jag säga, synd nog för den var bra för mitt tjocka hår.

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0