"jag blir hög av din närhet"

Yoo! Skolan idag var ganska lugn, var bara ajg, Felicia och Simon där idag och vi målade med vattenfärg och gjorde sagor som vi sen presenterade. Haha välkommen till Barn- och fritids programmet. Nej det är faktiskt inte ofta alls som vi gör sånt där. Efter skolan tog jag och Felicia Nissas en fika på Frick´s innan bussen gick.
Är hemma nu i alla fall och Petter hörs i högtalarna (bara en månad kvar!). Ska nog ner till Rättvik en sväng sen också. Hade gärna stannat där till imorgon men men.. Är sugen på att dra ut i helgen men det får nog bli lugnt istället eftersom att jag ska på Stiftelsen(!) på nattklubben nästa helg.
 
Har sjukt ont i tinningarna när jag äter också. Gick snabbt och fick spänna mig i hela kroppen för att inte halka på vägen igår och tuggade tuggummi så intensivt vilket resulterar i kramp idag haha. Good girl.
 



Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0