O'boy och JP

Ice Age 2 fick avsluta min jobbiga kväll igår. Men somnade efter typ en kvart, MEN med ett bättre humör i alla fall. Man kan ju inte låta bli att le åt zid ;') Vaknade inatt efter 3 nångång och insåg att det kanske var dags att stänga av filmen och datorn. Och idag sov jag ut. SÅ SKÖNT! Ändå sitter jag i soffan och är dötrött. Kom hem efter en snabbvända i Rättvik för en stund sen och nu blir det soffh'ng resten av kvällen. (om päronen tillåter...-.-)
Jurassic park gick på tvn idag också och jag har nog aldrig sett filmen från början. Bara sista timmen typ hundra gånger. Men nu har jag gjort det också haha.
 
Och ett stort ölglas fyllt med O'boy till det. Gott!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0