relationships suck

Ligger i min säng och kollar på one tree hill. Har sett på 8 avsnitt idag tror jag. Bästa serien! Så otroligt bra och det känns som att man bara får komma in i en annan värld och i ett annat liv ett tag. Rätt skönt på ett sätt. Det värsta är väl att vi själva är mitt inne i det? Jag är 18 år och kan relatera så mycket till mig själv från den. Den kan få mig att bli helt deppig ibland men den blir inte sämre för det. Snarare tvärt om kanske?
 
Tänk hur man bryr sig om personer nu, alla man älskar och aldrig vill vara ifrån. Vart kommer våra relationer stå om 10 år? Vilka kommer man fortsätta ha i sitt liv? Det är en jobbig tanke eftersom att man som sagt känner att man aldrig vill vara ifrån dom. Kommer man klara av att släppa taget och fortsätta utvecklas och gå vidare både på lätta och tyngre villkor? Det gör ont att tänka på att dom faktiskt kan försvinna en dag. Men sånt är livet. Vissa är här för att stanna och andra, är menade att helt enkelt glida ifrån oss och skaffa nya liv.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0