Tråkig fredag

Har varit på dåligt humör hela kvällen. Ända från att jag öppnade datorn och insåg att den startat om sig. Det är ytterst sällan den gör det. Och det fick den ju så klart göra nu, nu när jag laddat upp med nästan två säsonger av one tree hill. Såg fram emot en mskväll framför bästa serien men nu får jag inte se den på flera dagar istället på grund av vårat jävla skitinternet. Blir så. jävla. arg.
Och eftersom att jag blev på dåligt humör av det, fick ju massa annat så lov att göra mig lite mer förbannad också. Aja, det är väl livets uppochned-gångar. Humörsvängningar här! Jobbigt är det också för det går inte över så lätt heller heheh.
 
Har i alla fall varit ner till Rättvik två gånger idag, och städat lite här hemma. Tråkig fredag med andra ord.
 
Hoppas ni har det bättre än jag just nu! :)
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0