"But I still care"

Sitter i köket och väntar på att nån ska vrida på plattan som maten står på och väntar på att bli varm.
Vi ska äta ärtsoppa tydligen.. Pruttsoppa*? Får väl käka nån macka till då... haha aja skitsamma
 
Har ni haft en bra dag? Det har i alla fall jag. Skolan gick bra, var rätt lugn med mycket skratt ändå. Jag och felicia ringde till en förskoleklass också så dit ska vi på fredag och ställa några frågor. Mycket sånt på BF!
Käkade god lunch sen hem och lyssna på musik. Pappa och jag var ner till Rättvik för en stund sen och fixade lite grejer.
 
Nej nu ska jag ropa lite här så det blir mat nångång! (orkar ju inte laga den själv höhöh,)
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0