det blir roligare tillsammans

Har tänkt att blogga hela kvällen men inte kommit mig för att lägga in bilderna på datorn för än nu.
Så det blir en seeeen uppdatering idag. (eller jävligt tidig om man tänker att klockan är efter 12 och det är nytt datum...)
Har i alla fall varit på bibblan hela förmiddagen med nästan hela pedagogiklassen. Våran extremt stora grupp..
Efter vi slutade så luchade jag med Felicia på Sibylla. Hon åt upp alla min strips i påsen! Fick ta en som låg på sidan.. :)
När vi vänta på bussen i väntsalen på sation stog vi där inne med tre alkisar, och två började bråka haha. Men de va lugnt ;) Så träffade vi Simon en kortis innan min buss gick.
Hemma har jag väl mest latat mig vid datorn. Men vi lagade mat hela familjen tillsammans. Pepparbiff, lövbiff och nå mer. Så jävla gott blev det! Mysigt :)
Nej nu ska jag borsta tänderna och gå upp till min kära säng. puss och kram 
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0