Första dagen på det nya året

Sjukt seg dag! Gick upp klockan ett och har bara legat i soffan hela dagen precis som resten av familjen.
Vaknade upp med huvudvärk för första gången i mitt liv. Jobbigt som fan men det gick över efter en ipren i alla fall.
Nu tror ni att det är nogon som var ute och drack och festade igår, men där har ni fel.
Hade alternetiv att åka till Falun eller Sågmyra och även Rättvik men allt slutade med att jag blev hemma med familj och farföräldrar.
Hade väl några tråkiga timmar men jag tycker att kvällen slutade bra ändå. Vi firade in det nya året vid 12-slaget med raketer och ett glas champagne (vilket också var det enda jag drack igår). Det var sjukt mycket raketer och några "thailyktor" här. Lillebror somnade i min säng vid 1 och jag somnade väl nångång innan 3.
 
 






 
 
Adina skulle ju såklart också få vara med oss att gå över från 2012 till 2013 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0