Gör om Gör rätt

Har nyss kollat lite på Det okända. Det handlade om hypnos idag vilket jag tycker är skitkul haha, allt man kan få fok att göra...
 
Ringde upp vårdcentralen idag och jag behöver inte äta nya medicinen. Skönt det. Men om det kommer tillbaka får jag bara hämta ut den. Bra deal. Däremot var det ju inte lufvägsinfektion jag hade. I alla fall inte bara det... Dygt!
 
Imorgon börjar skolan igen. Suug! Men vi blev lediga från historian på fredag på grund av att dom kanske ändrar shemat i alla fall. Bäst dom gör det för vi vill ha tillbaka våra ledia fredagseftermiddagar!
 
trött hund

Kommentarer
Postat av: Olivia

skulle bli superglad om du kunde gå in och rösta på vilken balklänning jag ska ha på min blogg! Kram

2013-01-09 @ 19:30:16
URL: http://oliviah.blogg.se

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0