Måndag 7 Januari

Nyss smällt i mig lite frukost. Klockan halv 2 liksom. Standard nu för tiden.
Känner mig bättre och bättre för varje dag nu i alla fall. 3 dagar kvar med medicinen och tänkte vila nån vecka till från idrott dans osv... Tänker verkligen inte rikskera nått nu när jag varit sjuk heeela lovet. Särsklit inte när det sitter i luftvägarna.
 
Skit samma. Somnade väl runt två inatt. kollade på en film innan jag försökte somna.
Idag får vi se vad som händer. Är ju inte många timmar kvar till kvällen heller. Känns inte som att man hinner med nånting på dagarna. Men det behöver jag väl i och för sig inte heller. Kan ju ändå inte göra så mycket..
Yeeyy vad vi längtade till jullovet!
På torsdag börjar skolan igen. Kul att få träffa alla men jag gruvar mig som fan för att gå upp på morgonen. Så jobbigt! Och så den där jäkla religionen som börjar på fredag. Hela eftermiddagen till halv 4. Suuug!
 
Hörs sen!
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0