New in

Kom hem från Mora för ett litet tag sen efter några timmars shopping med farmor. Bra att åka med farmor faktiskt om man är en fattig student, haha lite bidrag från henne också! :p
 
Här är det jag fick med mig hem i alla fall.
 
Hårmunk - H&M / BH H&M
 
Mascara - Cubus (kostar bara 99:- nu på rean)
 
Örhängen - Åhléns
 

Jeans - Cubus

Skor - Skohuset
 
Helnöjd tjej här! Ångrade ju att jag inte köpte skorna tidigare, men då kollade jag på dom svarta med träklack men tur var det väl att jag inte köpte dom nu när dom har fått in med nitar! Vill ju egentligen har Jeffrey Campbell Lita spikes med dom är ju tre gånger så dyra! Dom här blir bra dom :)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0