Trött dag!

Ligger i min säng och fryser, som vanligt. Hatar att det ska vara så jävla kallt ute så att värmen går ur huset direkt. Sommartid hade inte varit helt fel.
 
Skola idag då. Simmningen gick väl bra, när man väl kom in! Fick ju stå ute och frysa benen av mig innan det kom nån som öppnade till oss. Har förfrusit min ben några gånger för mycket denna vinter...
Vi fick i alla fall sjukts av en lärare till skolan så vi slapp knalla upp hela vägen!
Lång skoldag med bara BF-ämnen ända till halv 4 efter simmningen. Sjukt trött när jag kom hem men det är ju bara att kämpa för att hålla ögonen öppna annars är det väl kört på kvällen igen.
 
Hade ingen roligare bild för tllfället än den här som jag tog påväg hem från mora i helgen

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0