Big Lake Run

Så vad har hänt i helgen?
I fredags åkte jag till Sara och Dennis och skulle sova där. Fredrik kom också dit ett tag.
I lördags var det ju dags för Big Lake Run. (crusing runt siljan) Så då åkte jag upp till Stumsnäs först där vi skulle förfesta men det blev inte mycket förfest av det hehe. Så började det ju att åska en stund och ösregna. (Det är ju alltid bra väder på big lake?)
Men sen tog vi oss ner till Rättvik med båda bilarna i alla fall och min bror hängde på. Så var vi där ett tag innan Sara slutade vid klockan 2 då vi skulle börja åka direkt. Men så blev det ju inte så vi kom iväg ganska sent.
Men vi kom iväg i alla fall och det vart fint väder också. Men lagomt till vi kom till Tällberg började det att åska och regna som fan igen. Sen somnade Fredrik i bilen en timme och när vi kom till leksand stannade vi till vid en mack, sen vände vi haha. Så långt kom vi!
Men vi åkte hemåt och Fredrik vaknade och sen köpte vi pizza och åt hemma hos Saras mamma och sen var det bara ut och åka igen! Vädret vart bättre då också. Så åkte vi runt i Rättvik och stog på plattan lite och sen vid halv 12 på kvällen (såklart) åkte vi till Parken. Dom stängde ett tror jag så då gick vi ut. Äntligen haha. Jag frös och var trött och ville hem och sova. Så då åkte vi och kom hem typ vid 2.
Sen sov jag och Fredrik till halv 6 på söndagskvällen. Kändes som att det var dags att gå upp då.. Så vi gick upp, la oss i soffan framför TVn och halvsov vidare ;) Kan säga att det var gott med mat efter att inte ha ätit på ett dygn också.
Inge bakis blev man heller. Kontigt nog. Men jo, den kom faktiskt i måndags morse för mig. DÅ mådde inte magen bra. Var tydligen samma för han, som även jobbade, höhöh. Kändes konstigt att få bakfylla dagen EFTER dagen efter liksom. Aja, det gick ju över. Så grillade vi lite hemma och Sara och Dennis. Nomnom.
 
Oj vad mycket det blev. Men nu vet ni i alla fall.
 
Här får man för sig att man ska åka på motorhuven på bilen bakom haha.


Fast nej, flaket var nog bättre.


Haha random gubbe som kom fram och snacka och dansade och greja hos oss x)
 
Dom andra två bilarna som slog följe med oss.


Väntar på pizza i regnet.
 
Fin kväll
 
Inne på sin andra fylla för dagen. Glad!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0