Måndag...

God morgon på er!
Gick upp efter att Fredrik åkt till jobbet vid 7 idag och sen kom farmor och hämtade mig eftersom att jag måste hem och vara med Tessan och katten. Hade gärna legat kvar och somnat om men...
Nu har jag i alla fall sett på ett avsnitt av one tree hill och ätit lite frulle. Det första jag gjorde när jag kom hem var att ta en dusch. Så jävla skönt! Kände mig så äcklig efter helgen.
 
I lördags blev det i alla fall lite fest efter att vi fixat högtalarna till bilen. Eller efter att Fredrik gjort det och jag mest kollade ;)
Vi var i alla fall 8 stycken som åkte ner till Thomas på kvällen sen åkte vi till Skutan som hade premiär då. En båt i Rättvik som har servering och pub typ.
När vi väl hade kommit ner i Rättvik påväg till Thomas så möter vi ingen mindre än polisen i rondellen så det var bara att svänga in på parkeringen och stanna. Vi var två för många i bilen också så självklart blev det böter. yeyy. Men det vart snälla pengar i alla fall. Men det är så jävla typiskt att dom kommer PRECIS när vi svänger ut för dom var ju bara på genomresa från Leksand till Älvdalen. Sugigt. Aja skit samma.
 
Igår vaknade jag vid 6 första gången tror jag och somnade sen om till och från men vi gick inte upp förän 4 på eftermiddagen haha. Skönt att sova i alla fall ;)
Lite lätt bakfylla på morgonen och när den hade gått över kommer världens mensvärk resten av dagen och när den börjar gå över vid 9 på kvällen får jag sprängande huvudvärk istället. Så jävla drygt. Inge roligt att vara tjej en sån dag ;)
Tror inte att det var så kul att heta Fredrik igår heller. Men det var helt självförvållat att må så pissdåligt, fast tyckte lite synd om han, haha stackarn.
 
dom är gulliga dom där två.. ;) (Daniel & Fredrik)
 
Hemma hos Thomas
 
Dagen efter...
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0